Friday 16 December 2011

Onaj-o-snegu.

U Kanadi sam vec cetiri meseca i jos uvek nije pao sneg. Provejavalo je nesto malo par puta. Ni temperatura nije pala ispod nule.

Nista od grtal'ce.

I tako sam ja dozivela da zemlju koju sam zamisljala okovanom snegom i ledom ne vidim pobelelu.

No to, manje vise. Dosadna je zima bez snega. Nema nikakvu car. Pootovo sad - sve je okiceno, grad divno ukrasen, jelke i bozicNa muzika na sve strane - a vremenske prilike za neku otuznu ne-zutu jesen.

A ja volim sneg. Volim kad pada da se setam. I kad mi skripi pod nogama. I da se grudvam i smejem. I da se sankam. I da se skijam.

Volim kad ujutro otvorim oci i drvece je belo. Volim kad nema ljudi na ulicama jer vetar duva i nosi i naprezes se da vidis metar ispred sebe.

Volim sve sto cini da disem punim plucima. Sama ili s nekim.

No comments:

Post a Comment